Forum » Allmänt

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Danslogen och vara inloggad.
Bli medlem.

Ämne:

BOENDE UNDER DANSBANDSVECKAN I MALUNG 2012?

Författare Inlägg
Capisce Skapat: 2012-01-10, 23:42
Hejsan.

Nu är det så att jag och mina 3 kompisar vill åka på en resa upp till Malung för att ha en rolig weekend under dansbandsveckan. Dock har allt hunnit blivit utsålt och vi äger ingen husvagn.

Finns det nått annat att hyra, hus? lägenhet? stuga, privat eller inte? Vi är öppna för allt utom tält. Vi är 23 år gamla och skötsamma som tusan. Har ni nått att erbjuda eller tips hör gärna av er:

Emmaanderss0n@hotmail.com (kollar mailen dagligen)
Lättfotad Skapat: 2012-01-11, 02:17
Capisce...ja måste tacka så väldans mycket för att du inte störde mitt inlägg för Hallunda! Ja ser ju att du gick omkring å lämna avtryck lite varstans men inte skrev ngt på hos mig!

Tack så vänligt, tusen tack! :)

Du får berättar här sen hur d gick för er...som är så skötsamma som tusan, fniss! ;)
Dividua Skapat: 2012-01-11, 10:24
Jag behöver också ett boende till dansbandsveckan! Trodde aldrig att det skulle vara uppbokat så här tidigt :(

Iaf, vi är två tjejer från göteborg som behöver boende. Vi har tillgång till husbil så vi är även intresserade av plats till den.

MVH
Blomman Skapat: 2012-01-11, 12:03

Jag behöver också boende.Tydligen var det uppbokat redan innan förra årets dansbandsvecka började...

moncan62@hotmail.com
Aops Skapat: 2012-01-11, 13:14
Har dere testet ut Yttermalungs Camping -Hagariset 14. tel
0280 -60035 ? Topp plass !
Capisce Skapat: 2012-01-12, 18:44
Lättfotad.
Hur menar du nu?
Aops Skapat: 2012-01-12, 22:44
Om alle som ønsker overnatting under Dansbandsveckan holder seg til en tråd som for eksempel denne , så slipper man at alle andre temaer blir dynget ned av folk som vil søke boende !
Lättfotad Skapat: 2012-01-13, 06:54
Capisce, du hade skrivit om bostad UNDER alla rubrikerna MED UNDANTAG av Dansställen, där ja hade skrivit om Hallunda, som är mitt allra personligt, bästa dansgolv! d va värt ett stort tack, förstår du!
Yttis Skapat: 2012-01-23, 00:10
Vi erbjuder ett gemensamt boende i en Bylokal, 1.5 mil söderut från Malung i Yttermalung, för ett sällskap på ca 10 personer.
Sängar/madrasser finns för ca.10 personer.
(allt övrigt sänglinne medtages)
Pris per dygn 125:-/person
För bokning, ytterligare information, hör av dig via mail
maxelina@telia.com
jamas Skapat: 2012-02-21, 17:04
MALUNG?
Jag är en medelålders kvinna som söker efter en trevlig tjejkompis som har lust att hänga med mig till Malung och dansa i sommar? Jag har inte fixat boende än eftersom jag inte vet om jag får någon med mig, lite drygt att köra över 60 mil ensam. Hör gärna av dig