Forum » Allmänt

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Danslogen och vara inloggad.
Bli medlem.

Ämne:

Nu vill jag se lite variation på rubrikerna här tack!

Författare Inlägg
Kickilina Skapat: 2008-03-07, 13:24
Hej alla kära dansare!
Någon mer än jag som känner sig trött på samma rubrik här under "Senaste foruminläggen" (Fribiljettstävlan)?
Kom igen, någon som kanske varit ute och dansat sista tiden och vill dela med sig av sina upplevelser?
Eller någon som har en "ny" rolig historia att berätta?
Hur tror ni det går i Let´s Dance ikväll? Är det inte på tiden att Danny åker ut nu? Vi får väl se hur hans o de andras dagsform är idag!?
Man kan tydligen spela dvs slå vad med pengar vem som åker ut respektive vinner hela Let´s Dance. Någon som gjort det eller vet hur det går till? (Svenska spel eller? Kostnad osv?)
HippiJanne Skapat: 2008-03-07, 15:01
okej, Kickilina.
Jag stänger tävlingen för att det blev för mycket av min rubrik, men eftersom ingen har gissat sig till rätt så tänkte jag pusha för tävlingen.

Så denna gång blev det ingen från Danslogen.se som vann en fribiljett till ett av sommarens arrangemang på Blomsterhult.

Tack för mig Janne Arrangör av Blomsterhult.
Kickilina Skapat: 2008-03-07, 15:20
Det är lugnt HippiJanne. ;-) Blomsterhult kommer säkert bli välbesökt i sommar. Ska själv försöka ta mig dit om inte förr så när Claes Lövgrens spelar! ;-)
HippiJanne Skapat: 2008-03-07, 15:31
Får väl hoppas på god uppslutning så att satsningen är värd att även göra nästa år som min intention är.
Men man måste våga satsa nån gång här i livet.
Å min tur är nu.

Tack för att du dyker in.
Trevlig danssommar!
Gunilla S Skapat: 2008-03-07, 18:15
Hmmm...va då trött på forumsinlägg...det är väl bara att låta bli att läsa det då. Det som jag tycker kan vara lite tjatigt att läsa, det far mina ögon förbi. Skulle ju har varit kul att se, vem som först hittade rätt i HippiJannes tävling. Tids nog skulle det säkert bli någon. Var länge sedan jag själv såg filmen, men den dyker säkert snart upp någonstans igen.
Angela Skapat: 2008-03-07, 18:34
Synd att även jag missade tävlingen. Kommer med all säkerhet att vara i Karlstad då det är dans på logen, så en fribiljett hade inte varit fel. Fast å andra sidan tjänar Janne biljettintäkter på att jag nu blir tvungen att betala istället :-)
Kickilina Skapat: 2008-03-07, 19:23
Tyckte nog att jag var tillräckligt tydlig Nillan, men du har tolkat helt fel (Hmmm...va då trött på forumsinlägg...)!
Om du läser och verkligen tänker på det du läser så ser du nog vad jag menar.
Jag tycker att det var ett bra initiativ av HippiJanne att "lotta ut" entrébiljett genom tävlingen, så inget illa menat mot honom och det tror jag också att han förstod.
Ha en riktigt trevlig danshelg alla ni som ska ut o dansa! Vi andra får väl roa oss så gott vi kan ändå! ;-)
Eva Skapat: 2008-03-07, 20:39
Håller med Nillan. Vad är det för någon inställning? Klaga på rubriker på foruminlägg. Det är väl bara att skippa att läsa det du inte gillar eller skapa egna rubriker på löpande band.

Nu sabbade du tävlingen som skulle ha varit. Taskigt!
Kickilina Skapat: 2008-03-07, 20:45
MEN Hallå! Vad är det med er? CHEER UP o hoppa ur sandlådan!
Andy Skapat: 2008-03-08, 02:10
Men oj Kickilina! Du menar att jag inte får skriva ett inlägg i fribiljettstävlingen om mitt inlägg riskerar att skapa för många senaste inlägg från fribiljettstävlingen?

Jag ska inte skriva något galet här, men lite glashusmetafor är det allt från din sida.