Ämne: |
Kändisdjungeln |
| Författare |
Inlägg |
|
Eva
|
Skapat: 2009-09-11, 21:04
Har precis bänkat mig framför TV:n o tänkte titta på hur det går för Thorleif bland alla kändisar i djungeln.
|
|
Kickilina
|
Skapat: 2009-09-11, 22:16
Nu har jag sett avsnitt 1 och jag tycker det var rena löjan, vilket skräp, inget att titta på!
|
|
Angela
|
Skapat: 2009-09-11, 23:06
Tyckte inte heller att det var något vidare, synd.
Rent patetiskt när någon sitter där i djungeln och säger att hon inte kan sova borta och någon annan säger att de saknar Östermalm. Varför då ställa upp på ett sådant program som går ut på att bli förnedrad à la Robinson manér?
|
|
Eva
|
Skapat: 2009-09-12, 08:48
Programmet var inte det jag hade hoppats på. Det påminde om det där amerikanska programmet då deltagarna tävlar mot varandra i olika moment och sedan avslutas det med att de ska äta något som oftast är levande och äckligt.
Igår slappp han i alla fall äta upp skalbaggarna och larverna som kröp omkring i masken han fått på sig.
|
|
Börje
|
Skapat: 2009-09-12, 09:54
Att vara kändis är att synas. Det gäller att synas och då får man nappa på alla erbjudanden om synlighet man får.
|
|
Marlee
|
Skapat: 2009-09-14, 16:36
Är det någon som vet vart "djungeln" är uppbyggd?
|
|
Eva
|
Skapat: 2009-09-14, 17:04
Marlee, de är i Malaysia på riktigt och filmar!
|
|
Marlee
|
Skapat: 2009-09-14, 22:29
Har svårt att tro detta - verkar vara uppbyggd studio med konstigt ljus och inga vyer det lilla jag sett...? Ngn som "vet"?
|
|
Eva
|
Skapat: 2009-09-14, 23:06
Är jag så godtrogen? Jag trodde att de var i djungeln för att det står det på deras hemsida... men så enkelt är det kanske inte?
Tittade en gång till på sidan nu och hittade Thorleifs bloggande om vad som händer. Så här skriver han:
-
Thorleif: “Djungeln är en stor upplevelse”
2009-09-14
22:00
Tja alla Kändisdjungeltittare! Thorleif här.
Idag har jag äntligen fått göra mitt första stora djungeluppdrag, The Death Wheel! Det var väl inte riktigt vad jag tänkt mig i äventyr, men jag är på banan känns det! Du har väl kollat själv hur det gick kan jag tänka mig.
Rent allmänt är djungeläventyret en större upplevelse än jag räknat med. Härligt att bo under bar himmel mitt i Malaysias äldsta djungel. Häääftigt! Ljudspelet från alla djur är en enorm upplevelse bara det. Framför allt på natten när allt annat är tyst. Så många olika läten som man aldrig hört. Man undrar om det verkligen kommer från djur. Ett låter som en cirkelsåg på en byggarbetsplats bl. a.
Vi har en liten brun lagun, inte blå, som vi svalkar oss i. Mmmm. Gruppen har format sig och vi trivs kanon med varandra.
Fortsätt att titta och rösta på vem som ska få uppdragen, gärna ett riktigt djungeläventyr till mig!
Varma djungelhälsningar!
Thorleif
Skrivet av Torleif Torstensson
|