Forum » Allmänt

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Danslogen och vara inloggad.
Bli medlem.

Ämne:

Dansforumet i Huskvarna 20/3 -2011

Författare Inlägg
Maria B Skapat: 2011-03-21, 17:23
Igår var det dags för Nöjeskällans årliga dansforum !
Det var 12 band som spelade 30 min vardera mellan 15-21 !
Det jag reagerade på var att det inte var så många dansare som jag hade trott.
Entren låg på 140 kr för alla dessa band...nästan billigare än under en vanlig danskväll !
De som spelade var :
Sandins
Micke Ahlgrens
Callisto
Deléns
Alvenfors
Hedins
Samzons
Callinaz
Bob Stevens
Sannex
Mats Blads
Bhonus

Så gott folk,nästa år hoppas jag vi blir fler !
Någon mer som var där?
Jag blev glatt överraskad av de nya band(för mig) som visade upp sig,Bla Delens,Callinaz och Callisto !
Utmärkt tillfälle att få höra nya orkestrar !
ba Skapat: 2011-03-21, 20:23
klart bästa bandet stor överaskning på forumet var helt klart SANDINS
Angela Skapat: 2011-03-22, 10:35
Jag tror inte att forum är så kända bland dansare. Jag själv t.ex hade aldrig hört talas om dem innan jag började roa mig med Danslogen och knappt nu nås jag av att de ska hållas. Vilket förvånar mig.

Var är marknadsföringen? Arrangörerna gör helt enkelt inte nog reklam för sig utanför orkestkretsarna och når inte ut till dansarna.
Carolina Skapat: 2011-03-22, 10:47
Forum som detta är en fantastisk mötesplats för både dansare, arrangörer och orkestrar. Super! Är det någon som har bilder från dagen/kvällen?
piah111 Skapat: 2011-03-23, 22:30
Carolina: Jag väntar på bilder från Forumet. Hör av mej.
mackanz Skapat: 2011-03-23, 23:59
Jag har varit på en del forum. Dock aldrig i Huskvarna.
Mitt första forum var 1993 i Björneborgs Folkets Park

Dansbandsforum är perfekt där man kan knyta kontakter med nya orkestrar och dansare.

Ang forumet i Huskvarna så har det i alla fall i Holken Mariebergsskogen suttit en snygg affisch med reklam för forumet.

Sen har det stått om forumet på bland annat Dansaktuellt, Nöjeskällans hemsida samt att många av dom medverkande banden gjort reklam på sina hemsidor/facebooksidor.

Nästa stora kända forum är Vemdalsforum som hålls 5-7 Maj
För mer info: http:/www.vemdalsforum.eu/