Forum » Dansställen

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Danslogen och vara inloggad.
Bli medlem.

Ämne:

Fribiljettstävlan !

Författare Inlägg
HippiJanne Skapat: 2008-03-05, 15:48
Hej. Ikväll har du möjligheten att vinna en fribiljett till ett av sommarens danstillfällen, på Blomsterhult, Logen Mitt I Skogen, www.logenmittiskogen.se. Om du tittar på filmen Black Jack ikv
HippiJanne Skapat: 2008-03-05, 17:48
Hela texten har inte kommit med varför?
HippiJanne Skapat: 2008-03-05, 17:54
Skriver vidare. Om du ser på Black Jack ikväll på tv4 film kl 19.10 och kan tala om i vilken sekvens som jag finns med, och även en klädbeskrivning. Bild på mig finns på hemsidan för min loge, Blomsterhult. www.logenmittiskogen.se Först inskickade, dock måste filmen vara slut innan, rätt uppgifter till epost, info@logenmittiskogen.se vinner en biljett för något danstillfälle under sommaren.
HippiJanne Skapat: 2008-03-05, 17:56
Om någon dessutom kan tala om vart denna sekvens är inspelad så får även den en biljett.
eis Skapat: 2008-03-05, 21:06
Nej, missade helt denna tävling! Synd att infon inte låg ute tidigare. Hade gärna varit med!
HippiJanne Skapat: 2008-03-05, 23:53
Man kan väl alltid prova svara, kanske ingen annan har gjort det ännu. Kommer att tala om när tävlingen är stängd. Så pröva lyckan..
Börje Skapat: 2008-03-06, 00:36
Det hade varit kul att ha kunnat delta i tävlingen, men tyvärr såg jag den försent för att kunna vara med.
Börje Skapat: 2008-03-06, 00:43
Jag får väl gissa lite. Du är med i en scen från Kullen i Falun.
HippiJanne Skapat: 2008-03-06, 00:46
svar skickas till eposten, med beskrivning om var i filmen jag finns med samt en klädbeskrivning.
HippiJanne Skapat: 2008-03-06, 00:50
svar till eis, tävlingen startade 1748
HippiJanne Skapat: 2008-03-06, 20:56
Kom igen med gissandet nu, tävlingen är inte stängd.
Sofie Skapat: 2008-03-06, 22:12
Det är inte så lätt när man inte sett filmen på flera år :-)
HippiJanne Skapat: 2008-03-07, 15:04
Stänger härmed tävlingen för det blev för mycket för någon att läsa rubriken, om en möjlighet att vinna en fribiljett för något danstillfälle på Blomsterhult i sommar.
Tack för visat intresse.

PS. börje du var närmast så hör av dig via eposten från hemsidan så kanske vi kan ordna till något ändå!

en trevlig danssommar till er alla.
Eva Skapat: 2008-03-07, 20:31
Skulle gärna tävlat. Heja Janne och Värmland!

Bry dig inte om att någon har åsikter om rubriker, helt sjukt alltså.

Lycka verkligen till med satsningen på din loge i skogen!
HippiJanne Skapat: 2008-03-07, 21:19
Hej igen. För att inge ska bli hackkyckling i detta forum så väljer jag att öppna upp tävlingen igen. Så diskutera gärna här, men rätt svar skickas via eposten från hemsidan. Om det är länge sedan du såg filmen hyr den. Kör igång med gissningarna. Janne
Bettan Skapat: 2008-03-07, 22:54
Hej hå, hej hå
Iväg till filmuthyrning jag gå... *haha*

Försöker komma ihåg filmen och föreställa mig någon scen där du skulle medverka, men jag minns inga såna detaljer, så klart. Det var länge sen jag såg den. Du kanske inte ser ut som på din hemsida heller, för att ytterligare vilseleda oss :-)
HippiJanne Skapat: 2008-03-14, 23:46
Ska vi ge tävlingen en chans till, så kika på TV4 Film klockan 00.15-02.05 natten mellan fredag och lördag.
Efter detta så stänger jag tävlingen senast på måndag om ingen kommer med rätt svar. Självklart så stängs den även om någon kommer med rätt svar.

Lycka till med letandet.

Ps Värst vad denna film har blivit populär på tv, nu har den på kort tid visats 3 gånger.

Väl mött i sommar. Janne
Angela Skapat: 2008-03-15, 10:33
Sov som en stock då filmen visades, Janne!

Fast jag räknar med att ta mig till din loge i sommar oavsett.

Så du slipper du förlora biljettintäkter på mig om man ska se det från den ljusa sidan :-)

En vild gissning skulle vara att någonstans i filmen finns en silversmed och det är du..
carro Skapat: 2008-03-15, 18:20
Jag tror att Janne är med som en av statisterna som dansar i bakgrunden på någon av alla dansscener. Förmodligen är det bugg också!
HippiJanne Skapat: 2008-03-15, 19:09
Alltid kul att läsa vilka som är inne å lägger en gissning. Fortsätt med det.
Dansglad Skapat: 2008-03-16, 19:02
Det finns en scen i filmen med den där Gävlebocken. Säkert är du en av dem som rör sig i det området, eller?
HippiJanne Skapat: 2008-03-16, 20:55
Nu är det inte så många timmar kvar, men skam den som ger sig eller hur? Gissa på, som upplysning. Sekvens Falun.
Angela Skapat: 2008-03-17, 09:03
Nå Janne, hur gick det? Var det någon som vann?

Det är inte så många som skrivit här på forumet på ditt ämne, men när jag kollade antal visningar så har 357 personer varit in och läst. De kanske mailade dig allihopa?

Tänk om alla som läser skulle skriva här också. Vilken fart det skulle bli på diskussionerna :-)
HippiJanne Skapat: 2008-03-17, 11:07
Hej Angela.
Nej ingen har meilat så om du har en rätt gissning så kom med den.
Ja det är sant det du skriver om kika och skriva.
Den som har varit närmast är Börje som skrivit i forumet men inte skickat epost.
Dock inte kommit med ett fullständigt svar, för jag frågade ju i vilken sekvens som jag fanns med, någon beskrivning på min klädsel, och en extrabiljett till den som kunde tala om vart sekvensen är inspelad.

Så har du lust kom med en gissning.

Janne
Angela Skapat: 2008-03-17, 13:29
Som jag skrev förut så har jag ingen aning. Min gissning om silversmed var alltså helt fel :-)

Vi ses på logen i sommar i alla fall!
Bigge Skapat: 2008-03-19, 23:57
Kommer du att skriva om rätt svar här i forumet eller kommer du att suga på karamellen en stund till? Jag hade så gärna sett filmen om jag hade fått tid och försökt gissa.
HippiJanne Skapat: 2008-03-20, 05:41
Hej Bigge å alla andra också!
Hyr filmen över påsk leta reda på vart i filmen jag finns med lite beskrivning om vart och klädesplagg. Den som dessutom talar om vart sekvensen är inspelad får även den en biljett.

GLAD PÅSK
HippiJanne Skapat: 2008-03-20, 21:11
Grattis till Annika Stjernlöf som vann en fribiljett till något av sommarens danstillfällen.
På Blomsterult.

Men frågan kvarstår dock om någon kan svara på vart sekvensen är inspelad.
Lycka till.
HippiJanne Skapat: 2008-03-22, 22:36
Ja än en gång Grattis till Annika Stjernlöf som knäckte frågan om vart sekvensen var inspelad.
Inspelningen skedde på King Creole i Stockholm.
Vi dansade till Bert Idoffs i den scenen och Lotta Engberg.

Tack för erat visat intresse allihopa.

Kanske det kommer fler möjligheter till tävlingar om fribiljetter.
Kanske då med ett lite större intresse från er, Publik.

Väl mött i sommar på Blomsterhult, Logen Mitt I Skogen, eller någon annanstans.

Janne.

PS. I och med detta så är tävlingen HELT stängd.
HippiJanne Skapat: 2008-03-22, 22:36
Ja än en gång Grattis till Annika Stjernlöf som knäckte frågan om vart sekvensen var inspelad.
Inspelningen skedde på King Creole i Stockholm.
Vi dansade till Bert Idoffs i den scenen och Lotta Engberg.

Tack för erat visat intresse allihopa.

Kanske det kommer fler möjligheter till tävlingar om fribiljetter.
Kanske då med ett lite större intresse från er, Publik.

Väl mött i sommar på Blomsterhult, Logen Mitt I Skogen, eller någon annanstans.

Janne.

PS. I och med detta så är tävlingen HELT stängd.