Ämne: |
Mälarsalen i morgon eller ej? |
| Författare |
Inlägg |
|
Bosse
|
Skapat: 2010-01-16, 12:45
Hej!
Enligt Danslogens spelplaner så spelar Leif Hermansons på Mälarsalen i morgon söndag 15-18. Denna spelning finns även med på Leif Hermansons hemsida men till skillnad från övriga danser har de inte angett några klockslag. Och på Mälarsalens hemsida finns det ingen uppgift om någon dans i morgon.
Är det möjligen någon som vet vad som gäller?
|
|
Danslogen
|
Skapat: 2010-01-16, 13:04
Ska försöka få tag i bokningsansvarig på Mälarsalen och fråga.
|
|
Söderbönan
|
Skapat: 2010-01-16, 13:51
Klubb Söderträffens medlemmar( Medis i Stockholm) firar 15-årsjubileum
i Mälarsalen.
Efter kl.15.00 är det dans för alla även icke medlemmar
|
|
Lenni
|
Skapat: 2010-01-18, 01:49
Hur blev träffen och dansen?
|
|
Söderbönan
|
Skapat: 2010-01-19, 21:19
Jubileet blev en lyckad fest med god mat och dryck.Under middagen spelade
Mac Olssons.
Ett antal medlemmar stod för en del underhållning.
Till dansen kl.15.00 kom gäster med buss från Örebro och Västerås.
Tyvärr råkade Västeråsarnas buss ut för ett motorhaveri efter vägen.
Ny buss fick rekvireras i all hast med en chaufför som ej hittade i Stockholm och snurrade runt i Stockholm innan bussen äntligen kom fram till Mälarsalen lagom till pauskaffet. Mycket tråkigt för dansarna från"Gurkstan", men de var glada ändå.
"Härliga" Leif Hermanssons spelade till dansen.
|
|
Dancer
|
Skapat: 2010-01-19, 22:43
Vilken otrolig otur. Först trasig buss och sedan trasig busschaufför! Jag trodde alla bussar hade gps och tog sig fram över allt nu för tiden!
|
|
Angela
|
Skapat: 2010-01-20, 10:27
För att frångå ämnet lite vill jag berätta om den otroligt otrevliga busschauffören jag hade olyckan att åka med imorse. Hon satt och knep ihop munnen och såg ut som hon tuggade på citron hela tiden. Om någon råkade säga något fick dem ett vasst och otrevligt svar.
En passagerare hade det dåliga omdömet att springa till bussen och blev fräst åt på ett mycket otrevligt sätt med orden: "Varför springer du, det kommer en ny om 7 minuter?!"
Tänk vilken skillnad en människas beteende kan göra för många. Om hon istället hade lett och varit vänlig, vilken bra start på dagen det hade kunnat bli!
|