Forum » Dansställen

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Danslogen och vara inloggad.
Bli medlem.

Ämne:

Sandgrund, Karlstad

Författare Inlägg
Solsken Skapat: 2010-04-21, 10:07
Men hallå, Sandgrund finns ju inte längre, tänker ni som känner till ställets historia. Jo, för många av oss kommer Sandgrund alltid att vara Sandgrund, ett suveränt läge och med alla möjlig-
heter att vara ett perfekt dansställe, i rätta händer.

Stureplansgruppen lär vara nuvarande ägare, man hittar dem lätt på webben. Jag vill nu ha er hjälp till att "bombardera" dem med
önskemål om fortsatt verksamhet. Vi behöver är en dansrotunda, eller hur. Alla som besökt Brunnsparken i Örebro, förstår vad jag menar. Stort dansgolv, perifiär servering,samt alkoholfritt.

Vi har ett stort upptagningsområde, hela Värmland, halva Dalsland
och en och annan norrman! Håll med om att detta skulle và´toppen!

Det kan vara bråttom, för ägarna jobbar säkert som bäst på en ny
verksamhet i de nu tomma lokalerna. Försöka duger, sänd mail till: www.stureplansgruppen.se
Eva Skapat: 2010-04-21, 13:11
Bra initiativ Solsken. Fast det fanns ingen mailadress utan du hade skrivit in hemsidan. Sökte på den och hittade

info@stureplansgruppen.se

Gamla BMBs mailadress borde också leda till ägarna

karlstad@bluemoonbar.se
Solsken Skapat: 2010-04-22, 21:18
Hej Eva, tack för ditt svar. Tyvärr har jag ingen mailadress till dem, men jag gjorde så här: På deras hemsida klickade jag på Karlstad, på nästa bild klick på Blue Moon Bar. Under den bild som där kommer upp klickade jag på: www.bluemoonbar.se/karlstad. Nästa bild, klick på Kontakt&Bok-
ning och där kan man skriva till dem.
Kanske är detta en onödigt lång väg att gå, men det funkar.
Betona gärna att vi inte vill ha ytterligare en restaurang!