Forum » Dansställen

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Danslogen och vara inloggad.
Bli medlem.

Ämne:

Hågelby imorn?

Författare Inlägg
Helena92 Skapat: 2010-06-02, 14:27
Hallå där ute allt dansant folk!
Imorn spelar Mats Bergmans i Hågelbyparken och jag å en polare ska självklart dit :)
Någon annan som ska dit?
Någon som vet varför Jonas i MB hoppade av?
Jättetråkigt tycker jag, han var så grymt bra!

By the way...
Vart är alla unga dansare någonstans, är jag den enda i världen (eller iallafall i sthlm) känns det som...

kram på er alla!
emma Skapat: 2010-06-02, 15:24
Hallå där Helena.
Jag ska inte dit även fast jag gillar MB mycket.
Jonas hoppade av för han fick chansen att vara med i JIVE som dock inte blev så långvarigt. Han är fortfarande jättebra kan jag säga dig!

Jag är en ung dansare och jo tack jag vet att det känns som det men en och annan ung finns det ute på dansbanorna ialla fall på somrarna. :)

kram på dei med!
Angela Skapat: 2010-06-02, 16:05
Helena, de yngre dansarna håller oftare till på Gröna Lund om sommaren eftersom det nästan är "gratis". Säsongskortet kostar endast 159 kr och då kan man dansa hela långa sommaren, ända framåt hösten.

Ikväll spelar t.ex Date från Dansbandskampen och imorgon Scotts. Båda de banden drar säkert en massa ungt folk!

Testa Grönan ikväll så får du se :-)
carro Skapat: 2010-06-03, 08:41
Fast jag tycker att det brukar vara unga dansare på Hågelby på torsdagar också eftersom de spelar moderna band då.
Bosse Skapat: 2010-06-03, 08:51
Visst Carro, men som framgår av en annan tråd så räknas väl de som spelar i kväll, Mats Bergmans, som ett mogenband. Själv tillhör jag inte de yngre men står p.g.a. detta i valet och kvalet om jag trots allt ska våga mig dit i kväll trots att det enligt programmet är modernt på torsdagarna.
Kickilina Skapat: 2010-06-03, 09:46
HÅGELBY IKVÄLL MATS BERGMANS!
Klart du ska komma ikväll Bosse! Kommer bli en toppenkväll även ikväll! Väderprognosen ser mycket bra ut här i Tumba hela dagen o kvällen med temperatur runt 20 grader. Väl mött!
Helena92 Skapat: 2010-06-03, 10:38
Kickilina!
Jag tror också det kommer bli en suverän kväll, och nu fick jag svar på min fråga om vädret också toppen! :-D
Första gången jag dansar på "lövad loge" så har stora förväntingar hihi

Kram!
Lena Skapat: 2010-06-03, 12:19
Håller med Kickilina, självklart ska du åka ut till Hågelby, Bosse!

Mats Bergmans är ett mogenband och kommer att locka en sådan publik. Dessutom finns inget vackrare än Hågelby än sådan här vacker sommardag!