Ämne: |
Dans i Arboga Folkets Park |
| Författare |
Inlägg |
|
Dansare
|
Skapat: 2011-06-06, 23:01
Ser med glädje att det blir dans i mysiga Arboga Folkets Park den 17 juni till en av mina favoritorkestrar, nämligen Claes Lövgrens. Där har man upplevt många fina danskvällar.
Vidare kommer det att bli en hel del andra aktiviteter enligt programmet före och under pausen och man är ju nyfiken över detta.
Det kommer också att lottas ut ett 30-tal vinster på entrèbiljetterna om man kommer före 21.00.
Dansen pågår mellan 20.30 - 01.00.
Ser fram emot en mycket trevlig danskväll med många trevliga dansare.
Vi ses i Arboga Folkets Park!
|
|
Nigvild
|
Skapat: 2011-06-07, 05:53
Ja eftersom parken verkar vara konkursmässig behövs nog varenda krona in...
|
|
Sofie
|
Skapat: 2011-06-08, 21:45
Eftersom dansarna envisas med att gå bara på vissa valda ställen så blir det en och annan danslokal som går i konkurs istället.
|
|
Dansare
|
Skapat: 2011-06-27, 19:51
Toppenkväll i Arboga Folkets Park den 17 juni
Med lite skepsis äkte jag och mina kompisar till Arbogas fina Folkets Park för att dansa till Claes Lövgrens.
Det blev dock en toppenkväll till ett fint arrangemang och en fin danspublik.
Det kom bara cirka 200 dansare och detta berodde nog på det usla vädret.
Vi fick också ta del av diverse trafikaktiviteter under pausen och vi fick oss en liten tankeställare innan vi åkte hem.
Har hört att FMK Arboga kommer att anordna en danskväll igen den 2 september och även denna gång till en topporkester nämligen Cavalkad.
Gör ett besök, vi är givna där.
|
|
Dansare
|
Skapat: 2011-07-04, 21:52
Ser nu att Cavalkad på sin spelplan lagt in en danskväll i Arboga Folkets Park den 2 september.
Ett trevligt ställe med bra service.
Givetvis kommer jag att även då att åka dit.
Har nu sett att det finns massor av dansbilder på FMK Arbogas hemsida fmk.se/13 från danskvällen med Claes Lövgrens den 17 juni
|
|
mackanz
|
Skapat: 2011-07-05, 00:43
Här finns mer info om dansen:
http:/www.fmk.se/Upload/documents/avdelning/13/mogen_dans_host.pdf
|
|
Dansare
|
Skapat: 2011-09-24, 22:08
Snart är det åter dags för dans i Arbogas fina Folkets Park.
Denna gång till Claes Lövgrens den 7 oktober som är en av fina favoriter som spelar en mycket dansvänlig musik.
Tidigare danser har varit toppen med många dansanta tjejer.
Eftersom det inte är någon dans i regionen för oss lite äldre borde det komma många dansare denna kväll.
När jag varit på andra dansställen har jag fått den uppfattningen att många skall åka dit.
Det är ett toppenställe och kan rekommenderas,
Det sägs att det blir utlottning av vinster på entrébiljetten även denna gång om man kommer före 21,30.
Vi ses där den 7 oktober.
OBS! Det finns bilder utlagda från tidigare danser på www.fmk.se/13
|
|
Dansare
|
Skapat: 2011-10-06, 08:40
I morgon fredag den 7 oktober är det dags att åka till Arboga Folkets Park för att dansa till min favoritorkester Claes Lövgrens.
Talade med några som tänkte åka dit men visste inte var Parken ligger.
Om du kommer från Örebro åk in på gamla E20 och åk förbi f.d.
Nalles och efter c:a 200 meter sväng höger vid rondellen vid
skylten Vinbäcken.
Om du kommer från Eskilstuna eller Västerås åk till rondellen vid ÖB och fortsätt mot Arboga och åk rakt fram i rondellen vid Statoil och fortsätt rakt fram tills du kommer till nästa rondell och sväng sedan till vänster i rondellen.
VI SES PÅ FREDAG!
|