Forum » Dansband

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Danslogen och vara inloggad.
Bli medlem.

Ämne:

Blender - underbar låt

Författare Inlägg
carro Skapat: 2008-09-18, 07:44
Saknar redan sommaren! :-( Den var alldeles för kort (som vanligt - men speciellt i år). Hur ska jag stå ut till nästa sommar?

Blender gjorde min sommar underbar med sina mysiga danskvällar. Speciellt en låt tycker jag är suverän, den har helt fastnat i mitt huvud.

Underbar fox med Blender och Animals.

Jag myser vid alla dansminnen till Animals. Man kan lyssna på ett smakprov av den - och en massa andra bra låtar - på Blenders hemsida.
mia Skapat: 2008-09-18, 09:11
Yes, Carro! Det var ju precis den låten jag hade velat haft nominerad till Guldsladden för Årets Fox

Animal med Blender

Ni som inte hört den har missat något!
Sofie Skapat: 2008-09-18, 22:30
Blender är bäst!

Håller fullständigt med om att Animals är helt oootroligt bra. Jag tycker också jättemycket om "Du tänder alla ljus" från nya plattan.
Angela Skapat: 2008-09-24, 21:31
Håller med er andra, låten är en urmysig fox. Längtar tills jag får dansa till den igen.

För er som ännu inte hört den, gå in och lyssna:

http:/www.blender.se/musiken/mp3/04-animals.wma
Kickilina Skapat: 2008-09-24, 23:44
Jannez gör o har också gjort "Animals" länge o jättebra!
JonasK Skapat: 2008-09-25, 12:49
Håller med att "Animals" är en underbar ballad. Finns även ett par låtar av Michael learns to rock som heter "Actor" och "Frostbite" som är i samma stil.
Nån som vet vem som gjorde orginalet av "Animals" ? Kommer inte på det just nu.
Kickilina Skapat: 2008-09-25, 20:31
MLTR (Michael Learns To Rock). Låten skriven av Jascha Richter.
Micke S Skapat: 2008-09-30, 21:05
Hörde att Jannez spelade Animals i fredags på Yesterday, eller rättare sagt, dansade till den.

Visst var den mysig, men Blender gör en ännu bättre version. Gick inte att jämföra!