Forum » Dansband

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Danslogen och vara inloggad.
Bli medlem.

Ämne:

SCOTTS nya = KANON

Författare Inlägg
pees Skapat: 2010-04-21, 15:56
Inköpt idag och genomlyssnad x antal gånger. Betyg:kanonbra. Välproducerad och jättesnyggt arrangerad. Henrik Strömberg är ingen större talare
och det är mig en gåta hur någon som låter träig i nästan alla intervjuer kan sjunga med sådan intensitet. Deutgen brukar säga, att ingen kan förmedla en text som Olle Jönsson i LS, men frågan är om han inte börjar få konkurrens.

Jag har nu upplevt Scotts live ett flertal gånger och fått intrycket att herr Strömberg brinner så mycket för att få stå på scen att han omvänt lika gärna skulle betala för att få stå där. En äkta
speleman.

Kortare uttryckt: skivan rekommenderas
Bettan Skapat: 2010-04-21, 20:25
Att Henrik i Scotts är fantastisk är inget nytt! :-) Han sjunger som en gud och det var också därför han kammade hem guldklaven som Årets Sångare i Malung.

Hur någon kan blanda in Olle J i en jämförelse övergår mitt förstånd. Han har sett sina glansdagar och är inget att hurra för längre.
mia Skapat: 2010-04-23, 22:29
Har ni sett att Scotts var med på TV4 i deras nyhetsprogram på morgonen häromdagen.

Programledarna var antingen mycket nervösa eller så hade de glömt att läsa på. Intervjun var inte den bästa jag har sett på Tv precis!

http:/www.tv4play.se/aktualitet/nyhetsmorgon?videoId=1.1606159&selId=1.923808&currPage=3
carropiiz Skapat: 2010-04-25, 16:51
Jag diggar Scotts nya skiva, faktiskt riktigt, riktigt bra.

Säga vad man vill om de fyra killarna från Lidköping men bra musik är det - säger min mamma. Jag håller med.

Hur det än är så är musiken bra!