Forum » Dansband

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Danslogen och vara inloggad.
Bli medlem.

Ämne:

Black Jack

Författare Inlägg
Foxy Skapat: 2010-05-28, 12:35
Var på Barva igår där Black Jack spelade. Vilken kväll! Regnet öste ner, men vad gjorde det?! Grabbarna glänste på scenen och såg ut att ha kul dom med. Sååå sköööna låtar, och vilket drag i buggen! Golvet var glashalt så det var tur man kom hem med benen i behåll. Många glada överraskningar vad gäller dansanta kavaljerer! På återseende!
Blomman Skapat: 2011-09-01, 07:02
Var i Brunnsparken i tisdags 30/8 och dansade till Black Jack- de var kanon, jag hade en höjdarkväll och dansade med många dansanta kavaljerer. Åldern var blandad så att BJ skulle dra bara yngre dansare(vilket jag hört) stämmer inte. Ser med glädje fram till nästa tillfälle jag får dansa till dem!
Lättfotad Skapat: 2011-09-01, 08:40
Va? Tänkte väl att du skulle va här nånstans å självklart på Black Jack, du Blomman!

Förresten, den raringen som sjunger har friat till mig, hihihi! Och va heter han? Ja vet inte ens va han heter...men ja viska i örat att ja skulle tänka på saken...fniss! Det här kommer ingen å gilla men va gör man när han bara vänder sig till mig å slänger det upp i luften så kompisen hör?. Det ni, ni skulle oxå ha varit med på Brunnsparken...och ni kvinnor, ni vet inte va ni missade, han kanske hade friat till er oxå, hehe! mumsingen, mmm!
Blomman Skapat: 2011-10-21, 11:06
Hmm, nu vet jag ju hur det frieriet gick till, stackars Tony (ja så heter han) hade ju inget val :-) får väl se vem han friar till nästa gång - det dröjer ju inte så länge innan det blir dans till BJ för mig och under tiden njuter jag av deras skivor som är så himla bra
Lättfotad Skapat: 2011-10-24, 22:07
Blomman, nu har du fått va i fred en stund men inte längre till!

Tony...visst e han söt? D tycker tydligen du oxå? Har han friat till dig med? ;) Du får behålla honom om du vill! Vettdu, ja skulle kunna fria själv till varenda en musiker som korsar min väg! Den glädjen de ger mig, går inte av beskriva o därför min känsla till dem liknar närmast ett frieri!...Förväntan om musik, glädje, njutning, dans, närhet, kommunikation och förening i något så obeskrivligt som toner som rör ett tomrum i universum! Vem skulle inte bli förälskad i en sån som ger njutning utan att röra vid en? Det är passion i förklädnad Blomman och kan inte hålla mig till bara en! Vi delar på Tony, för han friar pga samma anledning som ja skulle göra: Vi applåderar, vi e glada och vi bekräftar, vi kramar å önskar välgång, vi tackar för det han givit oss under natten, å vi ler längtansfullt med dimma för ögonen om mer kärlek: dansbandsmusiken och dansen till dem!

Visst Blomman! Han hade inget val! :D
Blomman Skapat: 2011-10-25, 07:13
Lättfotad! Du är alldeles för generös - som vanligt...
Blomman Skapat: 2011-11-04, 09:04
Ikväll blir det Borgen till detta "kondomband" (se annan tråd) hoppas att många kommer dit... (L)