Forum » Dansband

Vill du kunna skriva och delta i diskussioner på forumet? Du behöver då vara medlem på Danslogen och vara inloggad.
Bli medlem.

Ämne:

Undrar om det går att åka emellan- med helikopter kanske

Författare Inlägg
erik Skapat: 2010-07-01, 09:53
Stockholm i kväll. Både Blender, på Hågelby, och Bhonus, på Grönan.
Kan det inte få vara lagom. Nu blir det bara för mycket på en gång.
Jag gissar att Bhonus är det vassare buggbandet av de två. Blender har undan för undan lämnat det facket även om de fortfarande drar på riktiga rökare ibland.
Undrar hur andra tänker och väljer ikväll.
Det skulle jag gärna vilja veta. Skriv.
JonasK Skapat: 2010-07-01, 11:36
Ja, man kanske skulle önska sig ett bättre samarbete mellan Hågelby och Grönan. Att det t.ex. är samma bokningsbolag som lägger deras spelplaner, då kanske t.ex Grönan kunde ha modernt på onsdagar och Hågelby på torsdagar.
Angela Skapat: 2010-07-01, 12:52
Jag väljer absolut Gröna Lund. Enklast att ta sig till och biligast. Dessutom riktigt längtar jag efter Bhonus som jag inte dansat till på länge!

Däremot vet jag att Blender håller den unga moderna publiken i ett järngrepp, så det är nog många som vill till Hågelby.
Angela Skapat: 2010-07-02, 09:07
Det blev en härlig kväll på Grönan till Bhonus. Vilket strålande väder vi har och så mysiga grabbarna är! Det kändes som ett kärt återseende.

Den unga publiken lyste helt med sin frånvaro och var förmodligen allesamman på Hågelby eller hemma och packade inför Ölandsveckan.

Får se om det blir Zlips på Skansen ikväll...
Micke S Skapat: 2010-07-02, 12:00
Håller med om att det var en lyckad danskväll med ett fantastiskt väder. Om än lite för varmt för mig personligen. Fast ljuvliga sommarkvällar kan vi aldrig få för många av!

Trevlig helg alla dansare där ute!
Andy Skapat: 2010-07-05, 01:41
Det var ett ganska enkelt val mellan Blender och Bhonus. Det blev Bhonus på Gröna Lund och det ångrar jag inte en enda sekund. Vad de sjunger bra. I detta band blev nog Olle Jönsson petad direkt. Det skulle helt enkelt inte fungera pland dessa proffs. Bhonus kan variera sin musik. Blender är bra, men tyvärr tycker jag att de har blivit lite tråkiga. Varje låt låter detsamma efter ett tag.
golffoxtrotfive Skapat: 2010-07-05, 19:41
då litar jag på dej andy och beger mej till broby i morrn där bhonus ska spela
ante Skapat: 2010-07-05, 22:39
Klart du ska dansa till Bhonus!