|
Smalis se
|
Skapat: 2012-01-12, 17:55
Hej
Mitt namn är Annica. Jag och min sambo har börjat bugga och vi tycker det är enormt kul att få röra på oss. Jag tycker själv att jag ser bra ut men jag känner mig väldigt uttittad många gånger för att jag är så smal.
Jag startade ett forum för smala personer där vi kunde diskutera hur vår vardag såg ut och vilken längtan vi har för att gå upp i vikt. När jag har sökt hjälp så är det alltid prat om "gå ner i vikt" men aldrig gå upp i vikt. Pratar jag med en dietist så kan de oftast inte hjälpa mig mer än säga "ät mer" men jag äter betydligt mer än min sambo som är stor och "stark" :)
Känner du att du är likadan eller lider av bullimi, anorexi m.fl så är du välkommen att besöka min sida, där kan ni även ställa frågor som jag gärna svarar på. www.smalis.se heter sidan.
Sedan vill jag göra lite reklam för min sambons nyöppnade sida. Det är en webbradio och mötesplats i ett där största delen är dansband. Man kan skapa egna grupper, lägga upp bilder i album och önska musik. Allt är gratis, det enda man behöver är att vara medlem. www.musikmixen.se
Jag är tacksam om du som är smal och kanske lider av det vill registrera dig på min hemsida så jag får höra av andra vad de tycker, själv lider jag enormt av det och känner inte längre att åka ut och bugga sedan en man sa till mig "Jag får hålla dig löst så du inte går i sönder" det kändes enormt.
Med vänliga hälsningar
Annica
www.smalis.se
|