Ämne: |
Tidningarna! |
| Författare |
Inlägg |
|
anglizz
|
Skapat: 2009-01-11, 12:20
Alltså jag har en fråga.
är det någon här inne som har läst aftonbladets Klick! och expressens nöjesbilaga angående detta med Henrik & ensam mamma Johanna Toftby?
En del säger att man ska INTE tro på tidningarna. Nu har jag läst både hennes blogg och båda tidningarna. I aftonbladet hade hon tydligen sagt att "man vet aldrig om han sov över på kvällen"... i expressen hade hon inte ens nämnt det ordet. I bloggen skrev hon inte det heller. Det är ju liksom helt två olika artiklar men samma bilder. Men båda tidningarna hade sagt lagt ut bilderna. Sen så vet ju vem som helst att den där bruden är ute efter uppmärksamhet och det märks ju tydligt.. tycker jag i alla fall. Det som irriterar mig mest är att ALLA tidningarna verkar ha fått på SAMMA bilder. Säljer hon bilderna och det där om att Henrik Strömberg var där och firade nyår eller?! :/
Det är så jävla irriterande att se, så fort man öppnar aftonbladet och expressen, dom där bilderna på henne och Henrik tillsammans!
Så frågan är:
Säljer hon artikeln och bilderna och tjänar pengar på det?
Eller ljuger han för tidningarna med att säga att han är singel?
:/ man blir förvirrad i dagens lägen!
|
|
Foxy
|
Skapat: 2009-01-11, 13:02
Varför bryr du dej överhuvudtaget? Ett talesätt som är tänkvärt: "Rykten blir skvaller och öppet förtal" (Dan Hylander).
|
|
Kickilina
|
Skapat: 2009-01-11, 13:04
Men snälla lilla anglizz... vilka bekymmer... när det gäller skvallerpress o kvällstidningar så väljer jag själv bort dem. Oavsett om det är sant eller inte så har väl "kändisar" rätt till sitt privatliv utan att vi vanliga dödliga lägger oss i... eller?
|
|
Angela
|
Skapat: 2009-01-11, 13:27
Här är artikeln, för alla som är nyfikna:
http:/www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4129509.ab
När Danslogen intervjuade Henrik, alltså på nyårsdagen, så sade han besämt att han inte var tillsammans med någon, utan att han var singel.
Sedan var han firat nyårsnattennatten kom aldrig upp som fråga...
Vem vet om det blir något mellan dem, verkar oseriöst av tjejen att hänga ut sin "privata" middag i så fall...
|
|
lelle
|
Skapat: 2009-01-11, 14:47
Ska man haka upp sig på allt som skrivs så blir man nog tokig på kuppen.
Inget att bry sig om, kändiskillarna har tjejer i parti och minut, vare sig de är singlar eller upptagna!
|